Uitslag wat te lezen in juni!

Vorige week kon je in het maandoverzicht van mei kiezen uit de volgende boeken:

Al vrij snel werd duidelijk dat het om een strijd zou gaan tussen Eens beloofd van Harlan Coben en Wilde tuinen van Katie Fforde. Tot gisteren stonden ze zelfs beiden bovenaan met beiden 4 stemmen en ik ging er al bijna vanuit dat ik een extra stemronde zou moeten introduceren. Maar toen kwam toch het boek van Harlan Coben bovenaan te staan!

poll juni

Ik ga er vanuit dat ik deze wel gewoon ga uitlezen en niet halverwege zal stoppen zoals bij Schoonheid & schande! Maar we zullen het zien!
Bedankt weer voor jullie stemmen! Het blijft leuk om te zien hoe jullie stemmen en wat jullie redenen zijn! Ik vind het erg leuk om jullie zo te betrekken bij het leeglezen van mijn boekenkast!

6 thoughts on “Uitslag wat te lezen in juni!

  1. Pingback: Eens beloofd van Harlan Coben | Marlieke over boeken

Plaats een reactie