Anderhalf jaar later

Zo anderhalf jaar later begin ik langzaam toch wel steeds vaker terug te kijken naar mijn blog. Ik heb er simpelweg niet de tijd voor gehad de afgelopen 1,5 jaar. Niet voor het bloggen, maar ook niet voor het lezen. Ik wil hier weer iets verandering in aanbrengen. Ik heb geen idee of het gaat lukken, maar we zullen zien!

Om de drempel voor mezelf zo laag mogelijk te houden, ga ik het wat makkelijker aanpakken. In plaats van de bekende layout en structuur die ik had, zal ik het nu alleen bij de titel, auteur en mijn mening houden. Mocht ik weer meer tijd hebben, pak ik het weer meer op. Ook zal ik geen vaste dag pakken om mijn blog te plaatsen, maar doe ik het zodra ik een boek uit heb. Zoals ik al zei, ik heb niet echt veel tijd gehad voor lezen en dat betekent ook dat ik niet elke week wat zal plaatsen. We zullen zien hoe het loopt!

Hierbij de eerste weer! Enjoy!

 

Stefan Ahnhem – Zonder gezicht

Op zich wel een prima boek. Het voelde voor mij tegen het einde wel een beetje aan als dertien in een dozijn. Het idee erachter is wel goed, maar ik vond de uitwerking minder. Ik had gehoopt dat er meer diepgang in zat en dat er meer achter zou zitten. Doordat dit niet het geval was, vond ik het uiteindelijk niet echt een bijzonder boek. Ik kon me ook niet echt inleven in de hoofdpersoon. Doordat er nog wel eens gewisseld werd van perspectief, was het niet helemaal duidelijk of de hoofdpersoon nou wel de enige was of dat er eigenlijk meerdere hadden moeten zijn.
Een prima boek, maar niet heel speciaal. Ik miste iets wat me echt in het boek zou vastgrijpen en waardoor ik het niet naast me neer zou kunnen leggen.

2 thoughts on “Anderhalf jaar later

Geef een reactie

