Gekke dingen die klanten in boekwinkels zeggen van Jen Campbell

9200000011411108Titel: Gekke dingen die klanten in boekwinkels zeggen
Auteur: Jen Campbell
Uitgever: BBNC Uitgevers
Aantal pagina’s: 128
Prijs: €9,95

De titel zegt eigenlijk al genoeg. Dit boek gaat over gekke dingen die klanten in boekwinkels zeggen! En als je je dan afvraagt wat voor gekke dingen er in een boekwinkel gezegd kan worden, dan laat dit boek je zien dat dat echt hele gekke dingen zijn. Uitleggen werkt hier niet, dus ik geef gewoon een paar voorbeelden:

Klant: Ik heb in de jaren zestig een boek gelezen. Ik kan me de schrijver of titel niet meer herinneren. Maar het was groen en ik moest erom lachen. Weet u wat ik bedoel?

Klant: Heeft u ook boeken met het verhaal over Pasen?
Verkoper: Ik denk het wel, ja.
Klant: Uitstekend. Iets met veel meiden en konijnen zou fantastisch zijn, dank u.

Klant: Hoi. Wat ik wilde vragen: heeft Anne Frank ooit een vervolg geschreven?
Verkoper: …..
Klant: Ik heb echt van haar eerste boek genoten.
Verkoper: Haar dagboeken?
Klant: Ja, haar dagboeken.
Verkoper: Haar dagboeken waren geen fictie.
Klant: Echt niet?
Verkoper: Nee… Ze gaat echt dood aan het eind, daarom houden de dagboeken op. Ze werd naar een concentratiekamp gevoerd.
Klant: O…. dat is verschrikkelijk.
Verkoper: Ja, het was vreselijk.
Klant: Ik bedoel, het is zo jammer, vindt u ook niet? Ze was zo’n goede schrijfster.

Ik denk dat ik er weinig aan hoef toe te voegen. Ik had het boekje in een uurtje uit en heb er hardop om moeten lachen. Mensen kunnen echt de raarste dingen zeggen! Vooral erg leuk als cadeau!

4 thoughts on “Gekke dingen die klanten in boekwinkels zeggen van Jen Campbell

    • Ja, die is erg bizar. Er zijn er inderdaad ook een aantal bij waar je niet om moet lachen, maar waar je gewoon met open mond staat te kijken hoe onwetend of dom sommige mensen kunnen zijn.

Geef een reactie

