Uitslag wat te lezen in mei!

Vorige week konden jullie in het maandoverzicht van april kiezen uit de volgende boeken:

Aangezien ik deze boeken met een random generator heb uitgekozen en er dus zelf geen invloed op had, had ik eigenlijk wel verwacht dat Dan Browns Inferno de meeste stemmen zou krijgen, omdat dit de bekendste titel is. Maar ik vind het toch wel heel erg leuk om te lezen dat jullie niet alleen oordelen op titel, maar ook de beschrijving van het boek lezen en aan de hand daarvan bepalen welke jullie het interessantst lijkt! En hieruit is dus niet Inferno gekomen, maar Schoonheid & schande van Sarah Dunant:
Boek mei
Schoonheid & schande gaat over de beruchte Borgia familie die in het 15e eeuws Italië voor flink wat schande en verhalen heeft gezorgd. Leuk weetje is ook dat ik zelf 2,5 jaar geleden voor dit boek de leesclubvragen heb gemaakt die achterin het boek staan! Hierdoor weet ik al wel wat dingen over het boek, maar ik heb het nooit helemaal gelezen en een hoop is ook alweer weggezakt. Dus ik ben wel benieuwd nu! En aangezien ik precies vandaag de andere twee boeken die ik aan het lezen was heb uitgelezen, ga ik er direct vanavond aan beginnen!

2 thoughts on “Uitslag wat te lezen in mei!

Geef een reactie

