Uitslag wat te lezen in maart!

In het maandoverzicht van februari kon je stemmen op de volgende boeken:

Deze maand waren er iets minder stemmen, maar ook hier was het eigenlijk al vrij snel duidelijk welk boek ik in maart zou gaan lezen. Met 2/3 van de stemmen heeft namelijk De man van je leven van Arthur Japin gewonnen!
maart
Hoewel ik de boeken willekeurig kies, was er toch beide keren wel een duidelijk voorkeur voor een van de vijf boeken, grappig om te zien! Ben benieuwd naar hoe dat volgende maand zal zijn!
Maar eerst ga ik beginnen aan De man van je leven van Arthur Japin. Dit zal het eerste boek zijn dat ik ooit van hem heb gelezen, dus ik ben benieuwd!

4 thoughts on “Uitslag wat te lezen in maart!

Geef een reactie

