Nooit alleen van Loes den Hollander

Nooit alleenTitel: Nooit Alleen
Auteur: Loes den Hollander
Uitgever: Karakter Uitgevers
Aantal pagina’s: 95

Nooit alleen
van Loes den Hollander gaat over Aline. Aline is getrouwd met Giel en hun huwelijk lijkt heel goed te zijn. Tot Aline op een dag bij haar buurvrouw Guusje, een vrouw met een meervoudige persoonlijkheidsstoornis, op bezoek is en van haar te horen krijgt dat haar man haar bedriegt met een roodharige vrouw. Aline is er vanaf dat moment op gebrand erachter te komen of dit de waarheid is of niet. Daarnaast krijg je nog inzicht in de persoonlijkheidsstoornis van Guusje, dat een belangrijk element in het verhaal vormt.

Mijn mening
Het was een vermakelijk boekje, maar ik vond het niet erg dat het maar zo kort was. Het verhaal op zich was wel interessant, maar de schrijfstijl boeide me niet echt heel erg. Ik vond het leuk voor even, maar meer ook eigenlijk niet. Wel jammer, omdat dit de eerste keer was dat ik een boek van Loes den Hollander heb gelezen en dit me eigenlijk totaal niet heeft geboeid om meer van haar te gaan lezen.
Of is dit geschenk een slecht voorbeeld van haar schrijven en weten jullie een boek van haar dat het tegendeel bewijst?

Nooit alleen was het geschenk bij de Maand van het Spannende Boek 2013 en is dus alleen nog tweedehands verkrijgbaar.

Geef een reactie

